ارتباط با ما 021-51214070

بیانیه | آیا مراجع علمی و دانشگاه‌های جهان نمی‌خواهند موضع خود را مشخص کنند؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه بیانیه 39 حوزه بسیج دانشجویی در پی بمباران دانشگاه غزه بسم الله الرحمن الرحیم آن روز که فرزندان خمینی کبیر در راه مبارزه با ظلم و فساد جان خود را فدا می‌کردند، مسیری را آغاز نمودند که تک تک مستضعفان جهان را به پا می‌خیزاند و در راه عزت خود همه یک مشت می‌گردند و ...

4 دقیقه
0 دیدگاه
معاونت رسانه
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بیانیه 39 حوزه بسیج دانشجویی در پی بمباران دانشگاه غزه

بسم الله الرحمن الرحیم

آن روز که فرزندان خمینی کبیر در راه مبارزه با ظلم و فساد جان خود را فدا می‌کردند، مسیری را آغاز نمودند که تک تک مستضعفان جهان را به پا می‌خیزاند و در راه عزت خود همه یک مشت می‌گردند و بر دهان ظالمان جهان می‌کوبانند که قطعا تمدن اسلامی و ظهور حضرت حجت از چنین مسیری می‌گذرد که خداوند می‌فرماید:

ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم.

ای ستمگران یهود بدانید امروز یکایک مستضعفان انقلاب خمینی در سراسر محور مقاومت با اداره پولادین خود جمع گشتند و طوفانی به پا کردند که عامل آن خود شمایید چرا که از جسارت به مسجد الاقصی ابایی ندارید و وحشیانه کودک می‌کشید و کودک‌کشی را پیشه خود ساخته‌اید؛ این‌چنین است که ستون فقرات خانه عنکبوت‌تان فروریخته است.

ای غاصبان؛ به فرموده قرآن شما در زمین دوبار فساد می‌کنید و به سرکشی و طغیان بزرگ دچار می‌شوید، بار اول قادر متعال بندگان سخت پیکار و نیرومند خود را بر ضد شما برانگیخت و آنان برای کشتن شما لابه‌لای خانه‌هایتان در جستجو بودند؛ و وعدۀ دوم که فرا می‌رسد، آن چنان پیکارگران بر شما سخت خواهند گرفت که آثار مصائب بر شما وارد خواهد آمد و هر چه را دست یابند در هم کوبند و شما را زیر سلطه خود درآورند.

با بمباران دانشگاه غزه، همچون ترور دانشمندان ما، بار دیگر نشان داده شد که رژیم صهیونیستی ساحت علم را انحصارا در خدمت چپاول‌گری و نسل‌کشی‌های خود می‌داند و از رسیدن فلسطین و فلسطینیان به توسعۀ علمی هراسان است. این رژیم با بمباران دانشگاه غزه نشان داد که حتی برای ساحت علم و علم آموزی هیچ ارزشی قائل نیست و حاضر است برای رسیدن به اهداف زشت و خبیثانه خود دست به هر کاری بزند.

حال سوال اینجاست: آیا مراجع علمی و دانشگاه‌های جهان نمی‌خواهند موضع خودشان را مشخص کنند؟ آیا اساتید دانشگاه‌های جهان نمی‌خواهند در مورد جسارت به ساحت علم واکنشی نشان دهند؟ چرا برخی صاحب نظران و رسانه‌های داخلی و خارجی این اتفاقات را نادیده گرفته‌اند و هیچ موضع جدی از خود نشان نمی‌دهند؟ آن‌هایی که دم از تحصیل و علم می‌زنند چرا در مقابل هدف قراردادن دانشگاه غزه و با خاک یکسان کردن آن ساکت نشسته‌اند؟

اکنون که این رژیم با بمباران دانشگاه غزه بار دیگر میزان شرافت خود را نشان داده و در افتخار کودک‌کشی سبقت می‌جوید، ما دانشجویان انقلاب به سازمان‌های دروغین بین المللی و راس آن سازمان ملل غالبا غیر متحد می‌گوییم:

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَايَرْجِعُونَ

و به فرمودۀ امام خامنه‌ای در این پیکار هر چه بیشتر قتل عام و کشتار کند، بلای بزرگتری بر سرش خواهد آمد و سیلی سنگین‌تری بر رخسارش خواهد نشست؛ رژیمی که در بمباران پادگان یا دانشگاه تفاوتی قائل نیست و با خوی حیوانی به دنبال کشتن زنان و فرزندان بی‌گناه است ولی رذیلانه سخن از آسیب به ایادی خود می‌زند؛ پس عذاب خدا فراگیر است، مظلوم نمایی را کنار بگذار و ایادی خود را آسیب دیده نشان مده چرا که در تنهایی خود خشمگین و به فکر مکر و ظلمی پس «موتوا بِغَيظِكُم».

و ای دولت‌ها و مردمان مسلمان جهان «وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَ لَاتَفَرَّقُوا»، این ریسمان الهی امروز مسئله فلسطین است و به مردمی از امت پیامبر که مظلومانه در پی یاری‌اند، کمک کنید که ادای دین به پیامبر؟ جهاد همه جانبه است؛ و به جهانیان نشان دهید که بر سحر یهود مهر باطل می‌کوبانید که خدا یاری‌گر شماست و ظلم و باطل رفتی است چنان که فرمود:

جَآءَ ٱلحَقُّ وَ زَهَقَ ٱلبَٰطِلُ إِنَّ ٱلبَٰطِلَ كَانَ زَهُوقا

و امروز پیشانی فلسطینیانی را می‌بوسیم که این غدۀ سرطانی را ریشه‌کن خواهند کرد و چنان طوفانی به پا می‌کنند که حتی دولت‌هایی‌که قمار عادی‌سازی روابط با این رژیم منحوس را در پیش گرفتند متلاشی خواهند شد. امروز صف آرایی جبهه حق و باطل روشن‌تر از همیشه در جریان است؛ رژیم صهیونیستی بیش از گذشته دچار انحطاط شده و با ضربه غیر قابل ترمیم اخیر مجاهدان فلسطینی دیگر آن رژیم سابق نخواهد شد. پس آن‌هایی که خواب عادی سازی روابط با این رژیم کودک‌کش را می‌بینند از خواب جهالت برخیزند و واقعیت میدان را با چشم حقیقت نظاره کنند که معادلات به نفع جبهه مقاومت در حال تغییر است.

شورای دروغین حقوق بشر در برابر زنان و کودکان بی‌گناهی که در حملات رژیم صهیونیستی کشته می‌شوند یا در برابر استفاده از بمب‌های فسفری ممنوعه ساکت شده است و هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهد. اکنون به سازمان ملل و دیگر مراجع بین المللی و دولت‌های اسلامی و صاحب نظران سیاسی‌داخلی و خارجی هشدار می‌دهیم که در صورت عدم اتخاذ موضع قطعی در جریان اخیر فلسطین، آنان را شریک و پشتیبان جنایات و قتل‌عام‌های صهیونیست‌ها می‌دانیم و بر دولت جمهوری اسلامی واجب می‌دانیم که در مورد ارتباط با این دولت‌ها تجدید نظر کند و هشدار لازم را بدهد. بسیج دانشجویی ضمن حمایت خود از مجاهدان و ملت فلسطین، اقدامات رژیم متجاوز صهیونیستی را محکوم می‌کند و آمادگی خود را جهت کمک ملت ایران به جبهه مقاومت اعلام می‌کند که بدانید پیروزی قطعا از آن ماست.

إِنَّا فَتَحنَا لَكَ فَتحا مُّبِينا

وَ السَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

وَ السَّلَامُ عَلَيْكُم وَ رَحمَةُ اَللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُ

بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد

تهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه مالک اشتر

بسیج دانشجویی دانشگاه سوره

بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات

بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری

بسیج دانشجویی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران

بسیج دانشجویی پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور

بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی

بسیج دانشجویی دانشکده اصول الدین-واحد تهران

بسیج دانشجویی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری

بسیج دانشجویی دانشکده فنی انقلاب اسلامی

بسیج دانشجویی دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بسیج دانشجویی دانشگاه آل طه

بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله(عج)

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی

بسیج دانشجویی دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه

بسیج دانشجویی دانشگاه شریف

بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای ولی عصر(عج)

بسیج دانشجویی دانشکده صنعت نفت تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا(س)

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهر تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بسیج دانشجویی دانشگاه ابرار بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد

بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه

 

/انتهای پیام

نسخه PDF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *