برگزاری سه شنبههای مهدوی در دانشکده پزشکی2
.
به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی، روز سه شنبه ۲۲ خرداد ماه به مناسبت برنامه سهشنبههای معنوی و به همت کانون مهدویت در دانشکده پزشکی۲ پذیرایی انجامگردید.

لینک کوتاه:
https://basij.shahed.ac.ir/?p=53558
اشتراک گذاری:
[addtoany]