ارتباط با ما 021-51214070

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در پی محکوم کردن رفتارهای خشونت آمیز دولت فرانسه با معترضان فرانسوی

زمان مطالعه: 2 دقیقه بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در پی محکوم کردن رفتارهای خشونت آمیز دولت فرانسه با معترضان فرانسوی بسم الله الرحمن الرحیم “و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین” و نيرنگ زدند، و خدا هم جزاى نيرنگشان را داد؛ و خدا بهترين جزا دهندۀ نيرنگ زنندگان است مروز به عینه شاهد صدا و تصویر مکر الهی در ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
بسیج دانشجویی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در پی محکوم کردن رفتارهای خشونت آمیز دولت فرانسه با معترضان فرانسوی

بسم الله الرحمن الرحیم

و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین
و نيرنگ زدند، و خدا هم جزاى نيرنگشان را داد؛ و خدا بهترين جزا دهندۀ نيرنگ زنندگان است


مروز به عینه شاهد صدا و تصویر مکر الهی در سرزمین به اصطلاح مهد آزادی و دموکراسی هستیم. امروز شاهد دست قدرت الهی در رو کردن تناقض و رسوا شدن مدعیان آزادی و حقوق بشر هستیم.
آنهایی که طی سالیان متمادی نسخه‌ی فتنه و آشوب و جنگ خیابانی را برای جمهوری اسلامی پیچیده بودند و فرهنگ قتل و غارت را درمیان غرب زده‌های ایرانی رواج داده بودند؛ حال دچار همین مولفه ها شده اند و با برخورد خشن و قهرآمیز با معترضانِ خودشان، رفتاری خلاف آنچه که در رسانه ها برای دیگر کشور ها ترسیم کرده بودند انجام می دهند و اعتراضات به حق ملت فرانسه را اغتشاش و آشوب می‌خوانند.

این آتش زیرخاکستر که اکنون به کشورهای همجوار فرانسه همچون سوییس، بلژیک و ایتالیا و… نیز سرایت کرده است نتیجه‌ی سالها ظلم و جنایتِ تاریخی در حق مردم خودشان و مستعمره هایشان نظیر الجزایر و دیگر کشورهای آفریقایی می باشد.
امروزه به لطف الهی و به دست تقدیر روزگار، صدای شکستن استخوان‌های کشورهای غربی بیش از هر دوره ای رساتر به گوش می‌رسد و به زودی دیگر بساط ظلم و جنایات چندین و چندساله تان در دنیا برچیده می‌شود و اثری از فرهنگ غربی نمی ماند.

بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد ضمن محکومیت شدید سرکوب خشونت‌بار دولت فرانسه، به دولت فرانسه توصیه می کند به خواسته های به حق معترضان گوش فرا دهد، به حقوق شهروندی احترام گذاشته و خواسته های مشروع مردمانش را به رسمیت بشناسد و از این به بعد از دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر به جد اجتناب و به رفع مشکلات درونی خود بپردازد.
در پایان هم جا دارد که شما را با یک ضرب المثل ایرانی آشنا کنم و بهتر است که همیشه در تمامی ادوار این ضرب المثل به یادتان باشد:
“چاه مَکَن بهر کسی، اول خودت بعدا کسی.”

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *