ارتباط با ما 021-51214070

بیانیه جمعی از دانشگاه های تهران پیرامون هتک حرمت و سوزاندن قران کریم در سوئد

زمان مطالعه: 2 دقیقه بیانیه جمعی از دانشگاه های تهران پیرامون هتک حرمت و سوزاندن قران کریم در سوئد   الَّذِينَ آمَنُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذِينَ كَفَرُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِيَاءَ الشَّيْطَانِ ۖ إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا   ما خواستار برخورد قاطع دیپلماتیک،اخراج سفیر سوئد و اشد مجازات برای فرد هتاک هستیم و در ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
بسیج دانشجویی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیانیه جمعی از دانشگاه های تهران پیرامون هتک حرمت و سوزاندن قران کریم در سوئد

 

الَّذِينَ آمَنُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذِينَ كَفَرُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِيَاءَ الشَّيْطَانِ ۖ إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا

 

ما خواستار برخورد قاطع دیپلماتیک،اخراج سفیر سوئد و اشد مجازات برای فرد هتاک هستیم و در صورت مماشات ،خشم امت دامن گیر آنها نیز خواهد شد .

با مجوز مستقیم دولت سوئد برای بار دوم به کتاب آسمانی دو میلیارد مسلمان جهان اهانت شد . این عمل جنایتکارانه در کنار هتک حرمت به پیشوای مستضعفین جهان ، آیت الله العظمی خامنه ای تنها یک معنا دارد، دهن کجی به امت آزاده اسلام و اعلام درگیری مستقیم با ملتی که از تقابل با شیطان بزرگ ذره ای نهراسید و با حقیرانه ترین شکل ممکن او را از کشور خود اخراج کرد. بدیهی است این ملت مبارز در صورت مواجهه با این دست از اعمال شرارت بار ، از تکرار تاریخ ابائی نخواهدداشت .
برای مردم جهان بدیهی است کشور سوئد که تاریخ تمدنی آن در مقابل تمدن توحیدی هیچ انگاشته میشود ، تنها مهره ای در روند عادی سازی اسلام هراسی است ؛ روندی که حکایت از دست و پا زدن نظام سلطه دارد.
این روند بار دیگر به ما سراب آزادی غرب را نشان داد ، سران استکبار که سال ها برای خاموش کردن نور حقیقت اسلام عملیات کرده اند، رسانه های بزرگ ساخته اند و هزینه های گزافی پرداخته اند، اکنون با این واقعیت مواجه شده که کوچک ترین تقابل نه تنها ضربه ای به همینه استوار امت اسلام نخواهد زد ، بلکه صف آراییشان بار دیگر خواب را به چشمان ابر قدرت های پوشالی حرام خواهد کرد.
پوشیده نیست سوئد و امثالهم ، نمونه ای از برده داری متمدنانه ای هستند که در راستای تحقق اهداف ائمه کفر حاضر میشوند خود را در مقابل دژ مستحکم حزب الله قرار میدهند ، غافل از اینکه ان حزب الله هم الغالبون .
مصلحت اندیشان ترسو و سازش گران بی غیرت بدانند،اراده این ملت وابسته به تصمیمات کشوری و لشکری نخواهد بود و جریانی که لانه جاسوسی را تسخیر کرد ، در تخریب این طویله های اسرائیلی ذره ای تردید نخواهد کرد.
ما خواستار برخورد قاطع دیپلماتیک،اخراج سفیر سوئد و اشد مجازات برای فرد هتاک هستیم و در صورت مماشات ،خشم امت دامن گیر آنها نیز خواهد شد .

_بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد
_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران جنوب
_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شمال
_بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا
_بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی
_بسیج دانشجویی پردیس عباسپور
_بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *