ارتباط با ما 021-51214070

گزارش | «طوفان الاقصی» آغاز راه است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد / صبح امروز همگام با حمله سایبری به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین، حمله راکتی به سرزمین‌های اشغالی شروع شد. طی ساعات اول حملات، چندین تن از نظامیان اشغالگر هلاک و تعداد قابل توجهی مجروح شده‌اند. به‌صورت همزمان به بیش از 50 مقر ارتش رژیم صهیونیستی حمله ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
معاونت رسانه
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد / صبح امروز همگام با حمله سایبری به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین، حمله راکتی به سرزمین‌های اشغالی شروع شد.

طی ساعات اول حملات، چندین تن از نظامیان اشغالگر هلاک و تعداد قابل توجهی مجروح شده‌اند. به‌صورت همزمان به بیش از 50 مقر ارتش رژیم صهیونیستی حمله صورت گرفت و در کنار به‌غنمیت‌گرفتن تانک و ادوات جنگی، یک مرکز نظامی اسرائیل نیز به تصرف نیروهای حماس درآمد.

از قرار معلوم تعدادی از فرماندهان و نظامیان اسرائیلی، از جمله نمرود الونی فرمانده سابق ارتش صهیونیستی، هم به دست حماس افتاده که در مذاکرات تبادل اسیر، برگ برنده‌اش خواهد بود. محمد ضیف، رهبر نیروهای القسام(شاخه نظامی حماس)، بیانیه می‌دهد و ابرقدرت را تحقیر می‌کند. می‌گوید 5000 راکت به جبران دستگیری زنان خادم مسجدالاقصی، نوش‌جان صهیونیست‌ها.

این حملات، که هم‌اکنون به گفته گردان‌های القسام ادامه دارد، منجر به تعطیلی تمامی فرودگاه‌‌ها و مدارس شده و در برخی مناطق حکومت نظامی اعلام شده است. شبکه 12 رژیم صهیونیستی امروز (15 مهر) از افزایش تلفات صهیونیست‌ها در پی عملیات بزرگ نیروهای حماس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، به 150 کشته و بیش از 800 زخمی خبر داد.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، به عادی‌سازان روابط با رژیم غاصب اسرائیل هشدار داد که اسرائیل نمی‌تواند از آن‌ها محافظت کند و آنچه را که می‌خواهند بدست نخواهند آورد.

29 سال پیش، زمانی‌که یاسر عرفات همراه با شیمون پرز و اسحاق رابین، داشت جایزه صلح نوبل را می‌گرفت، حس می‌کرد مسیر پیروزی این است. دل‌بستن به عناوین پرطمطراق حقوق بشری.

سناریو حماس و مقاومت بسیار به واکنش صهیونیست‌ها بستگی دارد، اما آنچه مشخص است آن است که در یک غافلگیری کامل، مقاومت ابتکاری را عملیاتی کرده است که سابقه نداشته است. عبور از مرز، به دست گرفتن گذرگاه‌ها و حداقل 3 شهرک در 5 ساعت همگی نشان از آغاز دوران جدیدی برای مقاومت است.

«طوفان الاقصی» آغاز راه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *