ارتباط با ما 021-51214070

بیانیه ۱۷ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ خطاب به رییس سازمان صداوسیما

زمان مطالعه: 2 دقیقه بیانیه ۱۷ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ خطاب به رییس سازمان صداوسیما مبنی بر فعالیت مجدد سلبریتی های همسو با بیگانگان و توهین کنندگان به مردم در رسانه ملی بسم الله الرحمن الرحیم (وَ إِنْ يُرِيدُوا خِيانَتَكَ فَقَدْ خانُوا اللَّهَ مِنْ قَبْلُ فَأَمْكَنَ مِنْهُمْ وَ اللَّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ‌ ) «و اگر قصد خیانت ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
بسیج دانشجویی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیانیه ۱۷ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ خطاب به رییس سازمان صداوسیما مبنی بر فعالیت مجدد سلبریتی های همسو با بیگانگان و توهین کنندگان به مردم در رسانه ملی

بسم الله الرحمن الرحیم (وَ إِنْ يُرِيدُوا خِيانَتَكَ فَقَدْ خانُوا اللَّهَ مِنْ قَبْلُ فَأَمْكَنَ مِنْهُمْ وَ اللَّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ‌ )
«و اگر قصد خیانت با تو دارند پیش از این با خدا هم خیانت کردند و خدا (تو را) بر آنها تمکین و تسلط داد و خدا دانا و درستکار است.»

آیه 71 سوره انفال

جناب آقای دکتر جبلی
ریاست محترم سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی

«هویت» و «عدالت گستری» دو کلید واژه مهم و پرتکرار جنابعالی در بدو ورود به جایگاه ریاست سازمان صدا و سیما بود. شنیدن این دو نسخه راهگشا برای رسانه ی تبدار ملی، امید بخش کسانی بود که دل در گرو این انقلاب اسلامی داشتند؛ بیشتر از همه برای دانشجویان که خط شکنی و شجاعت رسانه ای را مکرر شنیده بودند و منتظر یک « تحول» اساسی بودند.

سال گذشته جمهوری اسلامی درگیر یک جنگ ترکیبی همه جانبه شد که با پروگاندای رسانه ای قصد القا تمام شدن نظام اسلامی را داشتند. بخش عظیمی از این جنگ در رسانه های مجازی بود و برخی افراد که با هزینه نظام جمهوری اسلامی و در صداوسیمای ملی معروف و به جایگاهی رسیده بودند، با مواضعشان در شبکه های اجتماعی، کنار تروریست های شاهچراغ و قاتلان عجمیان ها و علی وردی ها قرار گرفتند.

تروریست های مجازی که می توان گفت در خون تمام شهدا و جانباختگان سهیم اند و حالا در آستانه سالگرد التهابات سال گذشته و درست زمانی که دشمن باز هم نقشه آشوب و فتنه در سر میپروراند، انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده دوباره راه بازگشت به آنتن را پیش گرفته اند و دست در جیب همان ملت انقلابی میکنند که تا دیروز با خنجر فتنه گون به جانشان افتاده بودند. این« عدالت» است که پیش پایشان ذبح میشود و اعتماد ملت انقلابی است که همان لحظه و همانجا سلب خواهد شد.

نه تنها آنها،که بی هویت های غرب زده و بی اعتقاد هم پا به رسانه ملی گذاشته اند تا هویت دینی و ملی را بر زبانشان جاری کنند و این تناقض، مخاطب را دلزده و دلسوزان انقلابی این رسانه را از «هویت» بخشی ناامید میکند.

درب بازگشت برای همه به آغوش نظام جمهوری اسلامی باز است و همه فرزندان ایران اسلامی هستند اما همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند:«هر چه میتوانید جبهه‌ی انقلاب را گسترش بدهید، جذب کنید؛ البتّه منظورم جذب منافق نیست، جذب آدم بی‌اعتقاد نیست؛ جذب آدم معتقدی است که با شما اختلاف سلیقه دارد.»
بیانات در ارتباط تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی- 28/2/1399

از شما که وعده «تحول» در صداوسیما را به آرمانخواهان انقلاب اسلامی داده اید، انتظار داریم سریعا از ورود منافقین و بی ریشه های همصدا با دشمنان این ملت به سازمان صداوسیما جلوگیری فرمایید.

دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های:

دانشگاه صدا و سیما
دانشگاه شهید مطهری واحد خواهران تهران
دانشگاه جامع امام حسین (ع)
پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری
دانشگاه خوارزمی
دانشگاه علوم قرآنی
دانشگاه شاهد تهران
پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور
دانشگاه سوره
دانشگاه علوم پزشکی تهران
دانشکده فنی دکتر شریعتی
دانشگاه مذاهب اسلامی واحد خواهران تهران
دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دانشگاه آزاد تهران جنوب
دانشکده فنی دختران ولی عصر(عج) تهران
دانشگاه غیرانتفاعی ابرار
دانشگاه صنعت هواپیمایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *